Pozycjonowanie stron – 3 rzeczy które osiągniesz dzięki SEO

Temat pozycjonowania stron wraca jak bumerang. I trudno się temu dziwić. Najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie ma naprawdę ogromny potencjał. Dzięki niej, nawet mikroprzedsiębiorcy czy małe blogi mają możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy odbiorców. Jednak…nie jest to takie proste. Bo trzeba znać pewne zasady, które zamykają się w trzech prostych literach… S-E-O…

Pozycjonowanie stron dla każdego?

Umówmy się od razu- o ile bloger jeszcze ma czas, siłę i determinację, aby wgłębić się w arkany wiedzy o pozycjonowaniu, to najczęściej nie ma funduszy, które mu pozwolą na uczestnictwo w fachowych szkoleniach i webinarach. Mikro i makro przedsiębiorcy startują z trochę innego pułapu – tu budżet na edukację może i by się znalazł, jednak brakuje rzeczy ważniejszej – czasu. Bowiem on w całości poświęcany jest na działania związane z firmą…

Jakie jest więc rozwiązanie?

Można zatrudnić pracownika odpowiedzialnego stricte za działania związane z SEO, jednak to może generować zbyt duże koszty i w ogólnym rozrachunku okazać się zupełnie nierentowne. Można również zwrócić się do specjalnej agencji, takiej jak ESEO z Warszawy. To zgrany team specjalistów SEO i PPC, specjalistów Google Ads oraz wykwalifikowanych webmasterów. Zatrudnieni są tam również najwyższej klasy copywriterzy i link builderzy, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu osiągają doskonałe wyniki. Oddanie sprawy pozycjonowania w ręce profesjonalistów to w sumie same plusy, a przede wszystkim masz pewność, że optymalizacja twojej strony, a co za tym idzie, jej widoczność w wyszukiwarce Google będzie na 100% poprawnie wykonana.

Co daje SEO?

Po pierwsze– i chyba najważniejsze – jest to jeden z najbardziej niezawodnych kluczy do rozwoju własnego biznesu. Bez względu na to, czy prowadzi się firmę usługową czy też sprzedaje towary, dojście do jak najszerszej grupy odbiorców to priorytet, bez którego firma przestanie się rozwijać.

Po drugie – konkurencję zostawisz w tyle. Choć temat pozycjonowania i SEO jest wciąż na czasie, to jednak firmy nie do końca wierzą w jego zbawcze działanie. Poprawienie widoczności strony firmowej będzie przekładało się na większe zyski, ale i sprawi, że wyprzedzisz konkurencję.

Po trzecie – wraz z rozwinięciem własnego biznesu przyjdzie również wzmocnienie i szersze rozpoznawanie własnej marki przez potencjalnych odbiorców. Dlaczego to takie ważne? Bo za tym właśnie idzie prestiż i kolejni nabywcy. Będzie to również zaufanie do twojej firmy, co jest ponoć największą walutą przyszłości…

Wystarczy jeden krok…

który polega na zamówieniu darmowego audytu twojej strony. Nawet jeżeli myślisz, że jest kompletnie niepotrzebny, nic nie tracisz, jeżeli jednak sprawdzisz czy wszystko jest tak, jak być powinno. Podczas audytu uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania dotyczące widoczności strony w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie stron ma naprawdę wielką moc. I może właśnie to będzie najlepsze, co możesz zrobić dla swojej firmy? Wszak, jak głosi stare przysłowie- jeżeli nie ma cię na pierwszej stronie w Google, to nie istniejesz…